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using MiniGames.Client.ViewModel; using MiniGames.Shared.Models; using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; using System.Threading.Tasks; using Xunit;
namespace MiniGamesTests { public class SchereSteinPapierEchseSpockTest { SchereSteinPapierEchseSpock Spiel = new(); SchereSteinPapierEchseSpockModel SpieleModel = new(); private const string stein = "Stein"; private const string schere = "Schere"; private const string papier = "Papier"; private const string echse = "Echse"; private const string spock = "Spock";
private const string gewonnen = "Gewonnen"; private const string verloren = "Verloren"; private const string unentschieden = "Unentschieden";
[Theory] [InlineData(stein, stein, unentschieden)] [InlineData(stein, schere, gewonnen)] [InlineData(stein, papier, verloren)] [InlineData(stein, echse, gewonnen)] [InlineData(stein, spock, verloren)] public void IsStone(string hand, string gegner, string erwartet) { //arrange
string spielerHand = hand; string gegnerHand = gegner; string erwartetesErg = erwartet;
//act
string getestetesErg = Spiel.SpielerStein(spielerHand, gegnerHand);
//assert
Assert.Equal(erwartetesErg, getestetesErg); }
[Theory] [InlineData(schere, stein, verloren)] [InlineData(schere, schere, unentschieden)] [InlineData(schere, papier, gewonnen)] [InlineData(schere, echse, gewonnen)] [InlineData(schere, spock, verloren)] public void IsScissor(string hand, string gegner, string erwartet) { //arrange
string spielerHand = hand; string gegnerHand = gegner; string erwartetesErg = erwartet;
//act
string getestetesErg = Spiel.SpielerSchere(spielerHand, gegnerHand);
//assert
Assert.Equal(erwartetesErg, getestetesErg); }
[Theory] [InlineData(papier, stein, gewonnen)] [InlineData(papier, schere, verloren)] [InlineData(papier, papier, unentschieden)] [InlineData(papier, echse, verloren)] [InlineData(papier, spock, gewonnen)] public void IsPaper(string hand, string gegner, string erwartet) { //arrange
string spielerHand = hand; string gegnerHand = gegner; string erwartetesErg = erwartet;
//act
string getestetesErg = Spiel.SpielerPapier(spielerHand, gegnerHand);
//assert
Assert.Equal(erwartetesErg, getestetesErg); }
[Theory] [InlineData(echse, stein, verloren)] [InlineData(echse, schere, verloren)] [InlineData(echse, papier, gewonnen)] [InlineData(echse, echse, unentschieden)] [InlineData(echse, spock, gewonnen)] public void IsLizard(string hand, string gegner, string erwartet) { //arrange
string spielerHand = hand; string gegnerHand = gegner; string erwartetesErg = erwartet;
//act
string getestetesErg = Spiel.SpielerEchse(spielerHand, gegnerHand);
//assert
Assert.Equal(erwartetesErg, getestetesErg); }
[Theory] [InlineData(spock, stein, gewonnen)] [InlineData(spock, schere, gewonnen)] [InlineData(spock, papier, verloren)] [InlineData(spock, echse, verloren)] [InlineData(spock, spock, unentschieden)] public void IsSpock(string hand, string gegner, string erwartet) { //arrange
string spielerHand = hand; string gegnerHand = gegner; string erwartetesErg = erwartet;
//act
string getestetesErg = Spiel.SpielerSpock(spielerHand, gegnerHand);
//assert
Assert.Equal(erwartetesErg, getestetesErg); } } }
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